خانه / ایزوگام طرح دار / استعلام قیمت ایزوگام آبی رنگ طرح دار

استعلام قیمت ایزوگام آبی رنگ طرح دار

تولید عایق های رطوبتی در کشور توانسته از در سال‌های اخیر به عنوان یکی از برترین ایزوگام های تولیدی در کشور شناخته شود که با توجه به کارایی مناسب آن و کیفیت مطلوب عرضه شده است و کارخانه های تولیدی به عنوان محصولی پرفروش و صادراتی تبدیل شود فروش بهترین عایق های رطوبتی طرح دار و رنگی متناسب با نوع کاربری از طریق مرکز هوبر به صورت مستقیم از کارخانه به فروش میرسد.

ایزوگام های درجه یک مانند ایزوگام با کیفیت که به صورت ویژه در بخش های مختلف قابل استفاده می باشند بهترین گزینه برای خرید عمده به شمار می روند.

استعلام قیمت ایزوگام آبی رنگ طرح دار

انواع ایزوگام طرح دار قیمت درب کارخانه برای صادرات

بهبود کیفیت ایزوگام های تولید شده از سوی کارخانه های برتر کشور نسبت به تولید عایق های رطوبتی طرح دار موجب شده است که شرکت های تجاری فعال در کشورهای مختلف برای خرید این نوع عایق های رطوبتی ایرانی اقدام نمایند. ایزوگام های طرح دار صادراتی با دارا بودن نشان استاندارد به عنوان یکی از سودآورترین اقلام صادراتی در کشور محسوب شده است.

با توجه به سفارشی بودن تولید این نوع عایق های رطوبتی شرکت هوبر با پذیرش تمامی سفارشات شما در تناژ درخواستی محصولات را با بهترین قیمت برای شما ارائه می دهد.

جهت سفارش برای تولید ایزوگام های استخری، نمای ساختمان ها و دیوارها در طرح های گوناگون می توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید.

ایزوگام مرغوب و استاندارد تبریز و ایزوگام باران یزد از بهترین انواع عایق های رطوبتی برای خریداران به شمار می رود.

قیمت ایزوگام رنگی استخر طرح دار

یکی از کاربردی ترین ایزوگام های طرح داربه رنگ آبی استفاده در عایق نمودن دیواره و کف استخر ها می باشد. در واقع با توجه به تماس مداوم سازه استخر با آب نیازمند استفاده از بهترین عایق های رطوبتی ضخیم با روکش مقاوم می‌باشد، از همین رو ایزوگام های تولید شده با رنگ آبی و طرح دار که مناسب برای نصب در استخرها هستند را می توانید با بهترین کیفیت و بیشترین استقامت از طریق دریافت مشاوره با مرکز هوبر دریافت کنید.

قیمت های اعلام شده از سوی این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه بوده و دارا بودن نشان استاندارد در ایزوگام های ارائه شده همواره اولویت فعالیت این شرکت محسوب می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
آقای باهر
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195437669
کانال تلگرام: huber2@
اینستاگرام: huber_company
پست الکترونیکی: hubercompany2@gmail.com

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

ایزوگام دلیجان اصل | قیمت ایزوگام دلیجان بدون نصب

ایزوگام دلیجان اصل | قیمت ایزوگام دلیجان بدون نصب

برای خرید ایزوگام دلیجان با مارک اصل بهترین راه خرید از بخش فروش کارخانه  همچنین …

تماس بگیرید